Malin

En blogg om mig

CSI XL - jag är i himmelen

Publicerad 2011-08-19 22:23:50 i allmänt,


Vi kör på en bild utan näsa, för att det är lite coolt.

CSI XL är nog det bästa som finns. Två avsnitt på raken med ett av världens bästa program! Jag klagar inte. Inser nu varför jag vill jobba med sånt. Inser även hur rädd jag är för mördare. Och jag ska söka polis, jag lär ju dö där. Måste tuffa till mig lite, men det blir inte lätt. Måste se på något roligt efter att CSI är slut, annars lär jag inte kunna somna inatt iallafall. Och ska upp tidigt med, jobb 10-18. Kommer nog bli festligt. Kanske får reda på om jag får helgsjobb också, det skulle sitta liiiiiiite fint!

Nej, nu ska jag pallra mig till soffan igen. Men först, ett glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela