Malin

En blogg om mig

bilder

Publicerad 2011-08-07 21:32:58 i allmänt,

Här kommer blandade bilder från veckor eller dagarna som gått. Det blev en fin kompott med andra ord! Vet att ni gillar det. Såååå, ENJOY!


Den 29 juli hade vi spelning med klassen i Klässbol, det var en mycket fin kväll


Thea fick svabba scenen för den var så blöt


Vi var hos Tes och Alen och solade. Mamma tvättade bilen och vi bestämde oss för att skvätta ner Jonna, sagt och gjort. Över hustaket och så regnade det ner på henne, helt fantastiskt!


Sen blev det nästa fredag och Hamnfesten. Vi (jag, Edith och Ida) lyssnade på Maggio och var glada


På lördagen var jag, Sofie, Edith, Jonna, Karin och Stina hemma hos oss en sväng


Mina fina flickor detta <3


Posekort såklart, ett måste!


Snyggste bilden som togs under kvällen var på mig och Stina!


Fina flickor lyssnade på Timbuktu!


Vi drog vidare till Mötterud där tyskarna hade fest!


Självklart lärde jag dem massvis med grimaser


En glad bild får avsluta den glada kompotten av bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela