Malin

En blogg om mig

balladblandning

Publicerad 2011-08-10 16:22:00 i Spotifymix,

Adele – Chasing Pavements (album)
Adele – Someone Like You
Beyoncé – Best Thing I Never Had
Gavin DeGraw – Not Over You
Hurts – Illuminated
Hurts – Unspoken
Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel
Robyn – Call Your Girlfriend
Veronica Maggio – Snälla bli min

Detta är mycket av det som strömmar ur mina högtalare just nu. Mestadels ballader faktiskt. Så detta är en fin kompott av vad jag lyssnar på för tillfället. Om man vill se lite mer vad jag yssnar på så ska man leta upp mig på lastfm.se, där går jag under namnet tebacill, precis som på Spotify!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela