Malin

En blogg om mig

9 augusti 2011

Publicerad 2011-08-09 09:52:28 i allmänt,

Hejhopp!

Igår blev det inte mycket av bloggen. Jag var Karlstad fram till tjugo i åtta, sen var jag hos Sofie till halv tolv, sen var det käpprätt hem och sova. Men jag vaknade runt fyra inatt och var så galet hungrig, eftersom jag inte hade ätit så mycket under dagen. Men jag trotsade detta, för jag var mer trött än hungrig, och försökte somna om. Efter någon timma gick detta och jag vaknade av alarmet vid nio.

Idag ska jag också till Sofie, vi ska laga middag. Så först ska vi handla allt och sen är det bara att börja. Eftersom vi ska göra förrätt, huvudrätt och efterrätt, så kanske det tar ett tag. Ska ta med kameran och ta herrans massa bilder! Kommer bli helt bäst.

Igår köpte jag mig en mobilväska, ett par skor och en kalender. Storshopping med andra ord. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela