Malin

En blogg om mig

7 augusti 2011

Publicerad 2011-08-07 17:54:59 i allmänt,

Hello!

Det var ett tag sen nu, men jag har haft mina anledningar!

I fredags jobbade jag mellan 11 och 20, fick göra mig i ordning på tåget innan jag drog hem till Sofie innan Maggio. Edith och Ida var med ner och lyssnade sen gick vi tillbaka. Träffade massvis med folk och hade hur kul som helst. En mycket bra och fin kväll som slutade klockan fyra. Då kom jag hem men somnade inte förrän en halvtimma senare.

Vaknade på lördagen och frågade Sofie om hon ville ha städhjälp, för det såg förjävligt ut. Så jag gick dit och vi städade. Sen gick vi och tog en pizza, mötte tyskarna ochpratade med dem. Sen var jag hos henne för att välja kläder och sen hjälpte hon mig. Hemma hos mig blev vi tillslut jag, Jonna, Sofie, Edith, Stina och Karin. Sen drog Sofie till Mötterud och vi andra tog oss ner till Hamnfesten och Timbuktu. Sen tog vi oss en drink innan jag och Edith drog till Mötterud vi också. Där var det en fortsatt trevlig kväll med svenskar och tyskar. Den tog slut vid fyra också då jag och Edith var hemma. Vi tog oss en nattmacka och somnade typ direkt vi la oss. En fin kväll det med.

Idag vaknade jag och åkte hem för att förbereda inför den minigolfkampen vi skulle ha. Dock regnade det, så den fick bli inställd. Men vi var glada ändå och var hos mormor och morfar och åt våfflor. Det var jag, Jonna, Tes, Alen, mamma, Nilla, Henrik, Anders, Per-Erik, mormor och morfar då. Alice (Henriks hund) var också med. Och Henrik var sämst på plump, vi hade jättekul åt honom och han skrek bara att det var mobbning på gång, vilket vi andra inte tyckte.

Så jag har nog haft en av de bästa helgerna i mitt liv. Jag vill inte ha ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela