Malin

En blogg om mig

4 augusti 2011

Publicerad 2011-08-04 09:15:48 i allmänt,

Hej!

Solen skiner igen, vad ska jag göra? Jobba. Men jag hoppas verkligen att detta vädret håller i sig till imorgon och på lördag. Då är det ju Hamnfesten och jag ska ut och lyssna på mycket bra musik och umgås med många bra vänner! Kommer bli en bra helg med andra ord.

På söndag ska vi spela minigolf mot Hansson/Utgård-familjen. Hoppas vi vinner, annars kommer vi få höra det i evigheter, samma om de förlorar så lär de få höra det i evigheter! Vi ska ha priser också, bästa lag, bästa spelare och sämsta spelare. Haha, känns som att jag är en stark kandidat till bästa spelare-priset! HAHAHA. Vi får se, vi får se.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar inför bussfärden mot Charlottenberg. Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: madelene

Publicerad 2011-08-04 20:21:42

Hejsan :) jag googlade runt och fick fram din blogg, såg att du jobbat på nortura :) jag ska upp i nordligaste norge och också jobba på nortura och undrar dels hur länge du jobbade där du jobbade? samt hur mkt du tjänade? om det var mkt övertid osv inräknat i de eller var de som mest 7-16 jobb typ? fick du jobbet via något bemanningsföretag eller fick du via nortura själva? skriv jättegärna tillbaks till mig på min e-mail: [email protected] så fort som möjligt, de vore supersnällt =) far i slutet av augusti =) ha det bra! /Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela