Malin

En blogg om mig

25 augusti 2011

Publicerad 2011-08-25 16:08:35 i allmänt,

Hejhopp!

Idag var det en fin dag. Började med dubbeltimma samhäll, som gick väldigt fort och vi håller på med ekonomi, vilket jag tycker är kul! Sen hade vi lång håltimma. Då gick vi och fikade, mumma. Vi pratade om student, om fester och om livet. Helt fint. Sen var det två timmar ScMu som gick bra. Vi har ett tema, men det tänker jag inte berätta något om. Haha. Sen anmälde jag mig till statist i en Jonas Gardell-film som ska spelas in i Arvika. Då ska jag vara student på 80-talet, lovely!

Nu har jag ätit våfflor och ska förbereda mig inför träningen klockan sex, Step. Sen ska jag köpa godis, för jag fick fetinglön (som fa-n!) och ska belöna mig. Är nöjd över lönen och kommer må så jävla gött över den!

Nu ska nog jag kolla lite studentresor, PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela