Malin

En blogg om mig

22 augusti 2011

Publicerad 2011-08-22 09:38:43 i allmänt,

Hej och godmorgon!

Det ser väldigt mulet ut just nu, men jag vet inte om det regnar. Kan inte urskilja det med lortiga glasögon! Haha. Får se lite senare.

Jag vaknade nio idag, alldeles av mig själv. Så det var bara att pallra sig upp. Måste äta något nu känner både jag och min mage. Åh, en sak till. Jag har skolstartsångest. Jag hatar första dagen i skolan. Även fast jag har gått till samma skola i två år, så vet man aldrig hur första dagen är. Och den avgör hela skolåret. Tänk om den suger. Blää, vill verkligen inte börja imorgon.

Hoppas jag får lönebesked idag med! Hoppas hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela