Malin

En blogg om mig

21 augusti 2011

Publicerad 2011-08-21 09:46:38 i allmänt,

Morrn!

Idag kommer Tes och Alen hit. Vi ska spela lite plump och sådär. De ville träffa Jonna innan hon åker ner till Skara igen. Och jag klagar inte, alltid lika kul att se dem! Tror att vi skulle ses hos pappa imorgon också. MASSA PLUMP! Jag kommer vinna varenda omgång. Haha (önsketänkande)

Jag borde göra något mer vettigt, som att äta frukost eller hoppa in i duschen. Men datorn och godispåsen såg så lockande ut så jag var tvungen att gå hit. Haha, sämst bortförklaring. Jaja, jag hinner nog. Jag har en tendens att bruka hinna.

Ikväll blir det JAAAAAAM! Som jag har längtat, inte gått på en hel månad. Så jag lär väl inte kunna ett enda steg längre. Men det ska bli galet roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela