Malin

En blogg om mig

2 augusti 2011

Publicerad 2011-08-02 09:04:58 i allmänt,

Godmorgon!

Kvällen igår hos Tes och Alen, eller kväll och kväll vi var ju där vid två redan(!), var jättekul. Vi började med att sola på soldäcket som de har byggt sig, medan mamma tvättade bilen. Vilket senare resulterade i att vi försökte skvätta ner Jonna (som då var ensam och solade) med vattenslangen. Vi lyckades, såklart! Haha.

Sen åkte jag och Alen för att köpa grönsaker till maten eftersom det inte fanns några. Sen när vi kom tillbaka så gjordes allt i ordning. Sen åt vi och efter det spelade vi plump. Vi fick även cheesecake och godis (ingen skräll där inte!). Vi spelade fyra omgångar och jag hamnade väl i mitten varje gång. Som det brukar vara med andra ord.

Idag är det nog meningen att jag och Jonna ska till stranden, vi får se när kvinnan vaknar först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela