Malin

En blogg om mig

18 augusti 2011

Publicerad 2011-08-18 09:56:01 i allmänt,

Godmorgon!

Idag ska jag göra så många saker. Först ska jag, mamma och Jonna till IKEA för att köpa grejer till Jonna ska ner till Skara igen. Så jag tänkte att om jag ändå inte har något bättre för mig så kan jag lika gärna bli med som att sitta ensam hemma. Så vi styr kosan vid halv ett-snåret.

Sen när vi kommit hem så ska jag direkt på stepen och köra hårt. Nu kan jag stegen lite bättre iallafall. Får se hur många gånger jag håller på att snubbla idag. Haha. Sen efter det ska jag troligtvis umgås med min Edith! WIHO. Allra sist ikväll blir det bokläsning. Det går sakta med säkert fram i boken.

På tisdag är det skola igen, kommer kännas jätteknepigt. Men jag har faktiskt gått och väntat nu några dagar. Tänk er, det är sista året som jag egentligen behöver gå i skola. Det är sista året med dessa underbara människor. Det är sista året jag får hålla på såhär mycket med musik. Sentimentalt år kommer det vara iallafall! Men vi ska göra det bästa av året, och ha hur kul som helst ihop!

Nu måste jag äta, magen kurrar och säger att den är superhungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela