Malin

En blogg om mig

17 augusti 2011

Publicerad 2011-08-17 09:19:40 i allmänt,

Godmorgon

Ska alldeles snart (eller om en halvtimma) gå till bussen för att åka upp till Charlottenberg och hämta min matlåda. Sen åker jag och Jonna hem i bilen, eftersom hon sovit hos pappa under natten.

När vi kommer hem ska jag ut och springa, jag SKA det. Vare sig det regnar eller inte. Måste komma igång med det, för det är så himla härligt att bara springa och inte bry sig om någon eller något. Fantastiskt.

Ikväll ska jag slappa och läsa så mycket som möjligt. Måste hinna läsa ut boken som är Jonnas innan hon åker ner till Skara igen. Men boken är så bra, så det lär jag hinna. Annars har jag något allvarligt problem! Haha.

Nej, nu måste frukosten slinka ner i magen, så jag hinner allt annat som ska göras innan jag ska gå iväg. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela