Malin

En blogg om mig

16 augusti 2011

Publicerad 2011-08-16 09:09:25 i allmänt,

Godmorgon

Idag kommer mina flickor hit. Vi ska fika och prata och bara umgås. Det kommer bli jättetrevligt, det vet jag redan nu. Dock jag kan inte stå för kaffet, eftersom vi fortfarande har kokkaffe och det vet inte jag hur man gör. Ja, kokkaff är myyyyyyycket godare än brygg. En helt annan känsla.

Efter att vi setts så ska jag på spinning, de kanske vill med? Måste fråga dem om det. Haha. En timmas hård terrängspinning ska det bli. En instruktör som jag aldrig haft blir det också, spännande att se hur hon är! Det kan ju inte vara mycket annorlunda mot någon annans terrängpass, eftersom de är uppbygda på samma sätt.

Efter DET blir det klassmys, får se hur många som kommer. Jag ska vara med en sväng iallafall tänkte jag. Ska bli kul att se många igen, vissa har jag inte ens sett på hela sommaren. Så det ska bli trevligt. Får hoppas att så många som möjligt faktiskt kommer, annars blir det lite tråkigt. Menmen, vi ses om en vecka annars, då skolan börjar. Så det lär inte gå någon nöd på oss. Haha.

Nu ska jag nog sätta i linserna, sitter fem cm från datorn för att kunna se vad det står, hade inte en tanke på att ta på mig glasögonen heller. Ajdå, nej. Får nog göra det, plus att jag borde äta lite frulle!


Jag visste inte vad jag skulle ta för bild, så det blir en väääldigt gammal på mig och Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela