Malin

En blogg om mig

12 augusti 2011

Publicerad 2011-08-12 09:06:42 i allmänt,

Hejhopp!

Idag är det dags för ännu en jobbdag! Känns som att det blir en del folk eftersom det är fredag = alla ska ha godis inför helgen. Så hoppas på att det blir mycket folk. Eftersom jag kommer in en timma innan jag börjar så funderar jag på att gå in och lämna väskan (kommer ha en bag eftersom jag ska till pappa) och sen ta en liten kort promenad runt i centrum. Det gjorde jag för länge sen en gång också och det var jätteskönt. Men om det regnar så gör jag det inte, då sätter jag mig i lunchrummet och läser istället. Lika skönt det

Så nu äter jag frulle och känner mig apastressad, som vanligt. Men jag kommer hinna, men nöd och näppe. Måste packa en massa också. Liseberg blir på söndag istället! Men jag åker till pappa redan idag, för jag har inte varit där på länge så det är lika bra att passa på nu när jag ändå är ledig. Götttttt

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela