Malin

En blogg om mig

11 augusti 2011

Publicerad 2011-08-11 10:38:44 i allmänt,

God morgon!

Solen skiner och det är fullkomligt underbart eftersom jag ska gå och möta upp Edith efter att hon klippt sig klart. Då ska vi leta födelsedagspresent till någon och sen ska vi fika. Måste kanske hämta Jonna efter jobbet också. Men hon skulle höra av sig under dagen beroende på vilken tid hon skulle sluta. Sen kanske det inte gör något om hon går eftersom det är så fint väder.

Men jag har egentligen lite bråttom nu, ska gå om fem minuter och jag har pyjamas plus inget smink, inget packat i väskan. Kommer gå bra detta.

På lördag blir det Liseberg, skriver mer om det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela