Malin

En blogg om mig

utomhusträning

Publicerad 2011-04-07 19:04:15 i allmänt,

Ja, säsongens första utomhusträning var avklarad då. Det var inte så kallt, men det blåste så otroligt mycket att ibland trodde vi att vi skulle blåsa bort.

Det var bara tre som tränade, plus mig och Stefan, så fem totalt. De fick springa lite och sen invigde vi de nya kulorna! Förstår inte varför de kommer i färg när den går bort direkt. Men jaja, snygga var dem iallafall. Vi hade även fått nya diskusar och dem var nog det snyggaste jag sett på länge! Blev så himla sugen på att ta 600grammaren och gå till ringen och kasta lite. Det kommer det kommer. Under sommaren nu ska jag försöka kasta en del, ganska mycket hoppas jag på.

Nu ska jag se på hockey, HEJA FÄRJESTAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela