Malin

En blogg om mig

Stan, balkongen, hockey

Publicerad 2011-04-09 15:31:49 i allmänt,

Jadu, jag och mamma hittade det vi letade efter på stan. Jag fick mig ett par utespringskor och vi hittade lakanen. Mamma skulle även köpa present till hennes kompis, då passade jag på att köpa ett orange nagellack. Det blev ett bajsbrunt också, det vet jag inte när jag har tänkt använda.

Nu har jag även laddat in 403 bilder från kameran till datorn. Bilder ända sen mammas kalas, men de la jag in på Jonnas eller pappas dator, så jag har redan visat massa utav dem. Men nu har jag bilder från allt möjligt. Sen har jag fört över alla bilder (nästan) till USB-minne så jag kan ta med till pappa och lägga in därifrån eller om Jonnas dator funkar nu. Alla bilder får jag inte lägga ut, eftersom det är backstage-bilder från våran turné. Men de bilderna kommer när affischem är ute!

Har även laddat över lite filmer från klassen och sådär. Hade sen Skillingmark i oktober, några av dem kanske kommer ut. Sen när vi körde viskleken på svenskan. Får se om jag orkade ladda upp någon dag.

Har solat på balkongen också (eller ballongen som jag skrev till Jonna). Var ute i en och en halv timma sammanlagt. Så nu hoppas jag på att jag har fått lite färg. Det tar direkt på mig, så lite brunare än förut borde jag va.

Nu ska jag se på hockey, HEJA FÄRJESTAD! (de har redan gjort ett mål)


Bild från Fråga-Olle dagen. Gimmie, gimmie, gimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela