Malin

En blogg om mig

Sex and the City

Publicerad 2011-04-14 22:03:50 i allmänt,

Ja, nu har jag läst ut denna engelskabok, och jag har hunnit en bra bit på min rescension. Ett halvt A4 har jag fyllt och imorgon tänker jag göra färdigt den. Under helgen tänker jag ta tag i samhällsuppgiften, men den har jag tre lektioner på mig att göra också. Imorgon på lektionen tänker jag jobba stenhårt, inte Facebook en enda gång! (Wish me luck, I will need it)

Men jaa. Jag känner att det enda skolarbetet jag har panik över det är GeMu'n, eftersom jag inte kan något. Idag på lektionen kände jag mig jätteborta. Bättre blev det inte av att vi inte kommer ha något på torsdag eftersom treorna ska redovisa sina projektarbeten. Funderar på att fråga Anna om jag kan få ha GeMu ändå, eftersom jag kanske behöver hjälp.

Men nu ska jag spendera resten av kvällen med mamma i soffan. Imorgon taggar vi inför teater!


Bild från våran repdag, detta i slutet av dagen. Två trötta tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela