Malin

En blogg om mig

Powernap!

Publicerad 2011-04-13 16:05:50 i allmänt,

Det är underbart att få sova i en halvtimma mitt på dagen. Jag får så himla mycket energi efteråt! Har gjort så nu i två dagar, och det bästa är att jag faktiskt orkar sova på kvällen också. Men det kan nog bero på att jag inte sover mer än en halvtimma. För då hade jag verkligen inte orkat sova på kvällen. Men jag ställer klockan och sen somnar jag. Vaknar upp pigg och glad (tänkte skriva fräsch, men det kan diskuteras)

Så nu ska jag läsa lite mer innan jag traskar ner till Sofie!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-04-13 17:56:44

HHIHIOO!. du hade rätt! :P faaaaaast, det är pga min stukade fot. missade orienteringen, :( men kooommer få mvg sen när ja har gjort den (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela