Malin

En blogg om mig

plump

Publicerad 2011-04-02 22:13:14 i allmänt,

Sådär, nu är jag och pappa ensamma igen. Tes och Alen har precis åkt till Gardemoen (om det nu stavas så). Det var jättekul att dom var här och vi har ätit mat och spelat plump, såklart! Kerstin, Robin och Remy var också här. Trevligt trevligt. Det gick väl okej för mig i plump, kom varken sist eller först, så jag är nöjd.

Nu ska väl jag sitta här tills klockan blir mycket och det är dags att sova. Får väl se vad jag hittar på. Lyssnar just nu på Tove Styrke, härlig tjej det där!

Imorgon blir det JAMRELEASE! Ska bli kul att se hur nya passet är, vad det är för rörelser och sådär. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela