Malin

En blogg om mig

plump och kakor

Publicerad 2011-04-17 20:44:34 i allmänt,

Ja, då var kvällen hos Tes och Alen avklarad. Eller, vi har varit hemma ett tag. Vi började med att öppna presenter. Till våran stora förskräckelse så hade Tes kompis köpt likadan ljuslyktegrejs som vi hade köpt. Så nu har hon tre stycken. Men det funkade det också! Så Tes behöver inte byta iallafall. Skönt det!

Sen åt vi kakor och pratade, efter det tog vi oss till bordet och spelade plump. Jag var bara med första omgången så det inte skulle bli så många andra omgången. Men den första vann mormor, då skiljde det tre poäng mellan hemme och mig och Jonna, som kom på andra plats. Den andra omgången vann morfar.

Så nu sitter jag och ser på "How I met your mother", ett av de bästa programmen som finns. Jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela