Malin

En blogg om mig

pilutta dig

Publicerad 2011-04-21 16:35:02 i allmänt,

Jag och Matilda har nu gjort klart mellanspelet i Piluttavisan, så nu är den helt klar! Ska bara få tummen ur och göra färdigt der Mond också, men den tar jag under veckan.

Så nu ska jag snart ta mig ut till Vik och köra lite friidrott, om det nu är något idag. Men det måste det, annars får jag väl bara gå hem igen, och det dör jag ju inte av. Härligt att det är så fint väder också, då fryser man inte som tränare, utan njuter mer av att bara stå still och delegera order till de aktiva! Underbart.

Skolan var seg idag, eftersom jag har suttit i fem timmar och lyssnat på massa redovisningar. Men ja, man kanske fick lite mer inblick i hur projektet i trean ska bli. Jag har inte bestämt mig på långa vägar, jag har knappt en liten idé. Jag får se till hösten helt enkelt!


Detta ägget fick jag av mamma med anledningen "jag tyckte du skulle få en överraskning och när jag såg detta tänkte jag på dig" Åh, tack mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela