Malin

En blogg om mig

lägenhetstitt

Publicerad 2011-04-20 16:34:53 i allmänt,

Ja, vi åkte till lägenheten för att se om vi kunde få mäta lite och sådär för vi vill veta hur vi ska möbla. Och då sa han som var där att det var klart på tisdagen, så troligtvis kan vi få nycklarna när vi ville ha dem! Underbart. Längtar faktiskt. Tapeterna blev precis som vi hade tänkt oss. Det enda fula var golven, gula plastmattor är ingen höjdare. Men det funkar.


Tapeten i hallen


Tapeten i mitt rum


Vardagsrummet


Mammas tapet


Megastora fönster i vardagsrummet, så där passade jag och Jonna på att posa


Sen klättrade jag på väggen i hallen!


Jonna megaposade i mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela