Malin

En blogg om mig

lååång fika!

Publicerad 2011-04-27 21:51:09 i allmänt,

Runt tjugo i två fick jag ett fint sms av en fin kompis vid namn Sofie. Hon undrade på om jag ville med och fika. Självklart ville jag det! Så jag gick och mötte henne plus Savve och Simon och tillsammans gick vi till City. Efter en timma var det bara jag och Sofie kvar och vi satt där till halv sex. Efter det pallrade vi in oss på AKM och Pentryt där Josef, Johan och Ludde var. Vi pratade med dem i typ en timma. Sen mötte jag mamma och vi köpte godis innan vi tog varvet om stan och sen hem.

Det var superhärligt att prata med Sofie, det händer inte så ofta. Men när det väl gör det så pratar vi hur länge som helst, och om allt möjligt mellan himmel och jord. Helt fantastisk är den tjejen alltså!

Nu när jag har varit hemma har jag tagit ner allt från mina väggar. Det är bara en spegel och bananlampan kvar. Så imorgon blir det ta ur allt ur garderoben förutom kläderna.


Allt på min Centralshow-vägg är nu borttaget och nedslängt i en låda som ska upp på vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela