Malin

En blogg om mig

jam, bilder och sol

Publicerad 2011-04-24 19:28:49 i allmänt,

Det är så fantastiskt skönt ute! Gick både till och från Jamen och det var hur skönt som helst. Såg massa andra som var ute, antingen som gick eller som satt med kompisar i strandparken. Helt underbart sommarväder (ja, jag vet att det är vår, men det känns som sommmar)

Just nu håller jag på att försäkra mig om att mina bilder inte kommer försvinna. Jag tar över alla bilder till ett usb. Sen tänker jag spendera massa timmar åt att rensa bort alla bilder jag inte vill ha eller som jag klarar mig utan, men det kommer efter hand.

Imorgon ska jag steka hela dagen. Edith kom förut och var hur brun som helst, fuskigt! Så imorgon ska jag pressa, hela dagen!

Ha en fin kväll, ska spendera min med mamma och Jonna. Sista kvällen innan Jonna åker hem imorgon! Men hon kommer den 2 maj igen! Hehhee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela