Malin

En blogg om mig

ingenting

Publicerad 2011-04-28 20:11:12 i allmänt,

Efter att jag kom hem från solningen har jag hunnit med att äta, vara med fina flickor och varit ute på Vik. Det gick i ett där ett tag, men det är så skönt när dagen går undan och man har något att göra. Nu har jag visserligen dödstråkigt och vill hitta på någonting. Men jaja. Jag får väl efterlysa något. Eller om jag läser lite. Hmm, beslutsångest.

Imorgon ska jag iallafall plocka ihop massa på förmiddagen, plus plugga och sola om det är fint väder. Sen halv två åker jag och mamma och hämtar nycklarna för att sen bege oss till lägenheten och börja plocka in kökssaker! SKA BLI SÅ GALET KUL! Som sagt i något annat inlägg så ska jag ta massa kort och uppdatera er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela