Malin

En blogg om mig

Ingen Jam

Publicerad 2011-04-12 18:12:08 i allmänt,

Fick ett sms förut av min kära vän där det stod att Jamen var inställd pga sjukdom. Jag blev förvånad och jätteledsen faktiskt. Hade sett fram emot att köra det ända sen passet slutade i söndags! Det är ju mitt favoritpass och det nya passet är helt underbart. Nu får jag tagga inför nästa tisdag istället. Kan ju inte gå på söndag, så nu blir det ett litet upphåll. Men om jag saknar det för mycket får jag väl köra här hemma, till Youtube eller något! Haha.

Men ja, då passar jag på att göra läxor istället. Ska sätta mig i köket med piluttavisan och der mond. Jätteroligt, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela