Malin

En blogg om mig

illamående

Publicerad 2011-04-05 21:59:09 i allmänt,

Jag mådde faktiskt illa. På en månad, skojar ni med mig? Blä

Okej, behövde få ut det ur mig. Nu ska jag gå vidare, på riktigt. Föralltid. Jag lovar och svär.

Jamen förut var precis vad jag behövde, önskar att det kunde vara Jam varje dag. Jag vill alltid träna det, varje dag, flera timmar om dagen. Jag skulle må så bra. Jag skulle inte behöva tänka. Jag skulle bara kunna köra stegen, om och om igen. Jag har nästan lärt mig det utantill, en del iallafall. Jag vill bara köra på, kötta, kötta, kötta. Utan en endaste tanke. Bara dansa vidare som att jag var ensammast i hela världen. Jag skulle må så ofantligt bra då.

Men jag mår bra nu, tror jag.

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-04-05 23:06:22

jag vill också ha jam varje dag! det gick bättre för mig med idag, så nu vill jag bara köra det om och om igen tills det sitter till 100% :D du är duktig! jag kollade på dig igen! haha.



jag tycker det låter bra att du vill och ska gå vidare. hjälper så att ha viljan! så det gör du alldeles rätt i. bara att köra vidare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela