Malin

En blogg om mig

IKEA

Publicerad 2011-04-22 17:09:27 i allmänt,

Vi var på IKEA mellan tio och halv två ungefär. Vi gick där och sen fikade vi en sväng. Totalt hade vi en kundvagn och tre såna lastrullsaker. Alla hade alltså en grej var att skjuva på. Dock hämtade vi två an lastsakerna när vi var på lagret och skulle hämta alla saker.

Men jag fick mig, två byråer (där ena är tänkt att användas som tv-bänk), ett sängbort, en matta, en taklampa, en fönsterlampa (som dock var trasig...) och en spegel! Så nu har jag alla grovsaker som ska va i mitt rum. Sen tillkommer det lite saker. Men jaja. Det blev fina saker iallafall.

Sen köpte sig mamma massa andra saker också. Tes och Alen köpte en garderob som de ska ha i hallen. Tror den kommer bli apsnygg!

Nu ska jag och mamma äta godis. Det kommer ett inlägg om Påskbomben snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela