Malin

En blogg om mig

Hemma

Publicerad 2011-04-24 16:11:29 i allmänt,

Har kommit hem nu en sväng innan jag ska ner och träna, JAM! Underbart ska det bli.

Jonna är ju hemma nu också. Jag hade fått present av henne, hon hade köpt ett linne till mig med Musse och Mimmi Pigg på, supersnälla syster <3 Det var jättefint och kändes så himla somrigt, stort och luftigt! Jag gillar det. Ska pröva det snart känner jag.

Funderar på att gå till HK tidigare och springa lite på crosstrainern eller något i den stilen. Mest bara för att få lite luft innan träningen. Är galet peppad just nu för Jam iallafall. Ska bli väldigt skönt. Ännu mer peppad är jag inför Attacken imorgon, eftersom det var så galet kul i fredags så är jag pepp inför imorgon, och få höra alla underbara låtar igen! (Nu hoppas jag även att Edith kommer på Jamen)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela