Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-04-14 08:00:00 i Dagens schema,

Redan torsdag igen, det går så fort nu och jag gör så himla mycket varje vecka så all tid flyger iväg! Jag hinner inte göra allt jag vill, kanske för att jag vill göra så himla mycket.

  • Sovmorgon till 09.05
  • GeMu - prata mycket om slutuppgifterna
  • Klassråd
  • Kör
  • Lunch
  • Dubbeltimma KuHi + redovisning av vårat arbete!
  • Piano
  • Hem, äta, plugga
  • Träning 17.00 - ute!
  • Hem, äta mera, plugga mera, sova

Torsdagar är så härliga iochmed att vi nästan enbart är på Musikskolan. Det är skönt att inte behöva springa mellan skolorna och komma sent till diverse lektioner enbart för att man är tvingad att gå mellan skolorna och allt på tio minuter. Men därför är torsdagar extra härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela