Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-04-13 08:00:00 i Dagens schema,

Onsdag, en väldigt kort dag. Kommer nog gå undan, som bara den!

  • Dubbeltimma ScMu - gå till Svea och kolla lite
  • Ensemble - sjunga Matteuspassionen igen -.-
  • Lunch
  • Tyska
  • Slutar 13.10, hem och äta och plugga
  • Spinning Terräng 17.30
  • Hem, äta, plugga
  • Sova

Höjdpunkten på dagen kommer nog vara att gå in på Svea och prata om hur det ska bli där på turnén, det kommer vara så galet konstigt att gå in och veta "om en och en halv månad står vi där uppe och kör vårat race", det kommer vara helt fantastiskt! Jag längtar ihjäl mig verkligen. Det kommer nog vara bland det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela