Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-04-01 08:00:00 i 30 bilder,

Fredag igen, snart helg. Underbart skönt!

  • Dubbeltimma svenska
  • Idrott, min och Matildas lektion!
  • Lunch
  • Håltimma, skriva rapport med Matilda
  • Samhällsprov
  • BodyPump (varför gör jag detta mot mig själv?)
  • Hem, äta, vila
  • Studentkonsert
  • Hem till pappa
  • SLAPPA OCH SOVA! (framför tv'n då)

Jaa, får äta mycket under lunchen så jag orkade med Pumpen iallafall. Första gången på det nya passet, med Edith säger att det är roligt iallafall. Hon kommer få hjlpa mig med vikter och sådär, hon som vet vad det är för övningar och sådär. Men det ska bli skönt igen, hoppas att jag är lite starkare än första gången! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela