Malin

En blogg om mig

charlottenberg och bruno mars

Publicerad 2011-04-02 15:50:45 i allmänt,

Yes, nu sitter jag här igen, lyssnar på Bruno Mars. Har inte direkt orkat lyssna på honom så mycket innan, men jag tänkte "nu är det dags" och så blev det som det blev.

Var på köpcentret med pappa för att leta skor plus att köpa lite mat och sådär. Och galet vad mycket folk det var, nästan jobbigt att gå där inne! Usch, men så är det.
Hittade inga skor, eller jag har sett ut ett par som jag vill ha. Men jag ska nog vänta med dem ett tag. Men maten fick vi tag på iallafall, tur det, annars har vi inget att äta sen! Haha, det skulle sett ut det.

Men nu ska jag nog göra något annat, dock blir det ju inget vettigt, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela