Malin

En blogg om mig

BodyJam 56

Publicerad 2011-04-10 19:24:14 i allmänt,

Efter ett härligt danspass i en timma är jag nu hemma och vilar upp mig. Ska läga i engelskaboken och sen fortsätta plocka undan på mitt rum. Jag la alla sakerna i sängen för att, som mamma sa igår, då vet jag att det blir gjort. Jag måste ju ha någonstans att sova inatt.

BodyJam 56 alltså. Tredje gången med detta nya pass och det känns redan som att vi har kört det i flera veckor. Jag har kommit in i det så himla bra, det är bara några saker som jag är lite osäker på. Men de tar sig mer och mer. Jag älskar att stå en timma framför två av de bästa instruktörerna och bara köra tills jag inte orkar mer. Och det är precis det jag tycker att ett träningspass ska gå ut på! Man ska vilja köra slut på sig själv, och det är precis det jag brukar göra. Nästa gång (på tisdag) ska jag köra ÄNNU mer.




Så otroligt skön relaxlåt mellan topparna!

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-04-11 12:37:52

ses på tisdag då! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela