Malin

En blogg om mig

bildregn

Publicerad 2011-04-06 17:30:00 i allmänt,

Jaa, nu när jag sitter och trampar på spinningscykeln så tycker jag att ni kan få ett bildregn. Det är en helt mixad kompott, det kan vara bilder på vad som helst! Så varsågoda




Denna bilden säger allt om mitt och Jonnas förhållande, alla öken/smeknamn vi ger varandra


Charmigaste ungarna


Vad är ett bildregn utan ett egopic?


Denhär bilden är så bra, när vi blev kvarglömda av våra mentorer!


När det byttes fönster i vårat hus så vaknade jag till dethära


Denhär bilden är ju hysteriskt rolig!

Det fick bli den sista bilden, hoppas ni fortfarande tycker jag är kul.
Ät lite extra godis såhär på "lill-lördagen" för mig, eftersom jag sitter och trampar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela