Malin

En blogg om mig

attack och tjejkväll

Publicerad 2011-04-29 16:03:24 i allmänt,

Ska snart sticka iväg för att möta upp Matilda och Sofie för att gå ner och träna! De ska visserligen köra ett spinningpass och jag ska köra attack, men det börjar samtidigt så vi ska samgå. Hehe.

Sen efterråt ska vi göra oss i ordning och gå och handla lite sen sticker vi ut till Edith för lite kalasmys! Ska bli jättekul, vi kommer prata så galet mycket. Om allting också. Kommer bli så underbart. Saknar de tjejerna när vi inte är i skolan! Visserligen har jag träffat alla en sväng under lovet, men inte tillsammans. Så det ska bli skoj!

Så nu får jag väl börja göra mig klar för att gå till Sofie. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela