Malin

En blogg om mig

8 april 2011

Publicerad 2011-04-08 17:44:14 i allmänt,

Hej!

Idag har vi nästan praktiskt taget blåst bort. Dörrar som hålls uppe av vinden, håret står åt alla håll, folk som glor i bilar när vi går över övergångsstället. Öh, vi såg väl ändå inte så konstiga ut? Jag tycker att vi var snygga iallafall!
Det tog i princip hela dagen att filma och ta kort. Vi började åtta och var klara typ två, eller något i den stilen. Men det var galet kul och jag käkade nästan 2kg morötter. MUMMA! Fast nu har jag ätit tillräckligt för hela veckan tror jag. Men detta kommer bli så himla snyggt när allt är klart. Jag vet inte hur mycket vi har skrattat åt allting idag. Så underbart.

Pumpen var otroligt jobbig också. Men jag la på lite extra på benen, vilket jag ska göra nästa gång också. För det känns typ inget. Så mera vikt på benen! Men annars var triecepsen jobbigast idag, det bultar i muskeln när man kör. Men det är så härligt, och det är så bra musik och instruktör så man blir så pepp!

Nu ska jag äta av mitt godis. 39,90 kr/kg på Ensamma Konsum. Köpte inte ens ett kilo. Haha! Ändå köpte jag galet mycket. Lär ha hela veckan lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela