Malin

En blogg om mig

7 april 2011

Publicerad 2011-04-07 15:51:39 i allmänt,

Hej!
Se hur vinden plockar alla guldgula löv, jotack. Det blåser en hel del faktiskt. Lilla jag håller nästan på att blåsa bort. Eller, nä.

Ska knalla iväg till träningen sen, UTE för första gången, härligt. Det kommer nog blåsa endel, men det är ändå skönt att det börjar utomhus nu. Frisk luft och många fler träningsövningar och sådär man kan komma på. Mycket enklare tycker jag att träna ute.

Köpte mig ett par orangea leggins till imorgon. Så nu har jag nog de kläder som jag behöver. Borde ha ett par svarta tights, men jag orkar inte riktigt. Det blir nog så bra ändå. Tror jag är rätt redo inför morgondagen.

Idag är jag en glad Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela