Malin

En blogg om mig

5 april 2011

Publicerad 2011-04-05 15:10:54 i allmänt,

Hej!

Jag är stolt över mig själv idag (och ja, det får man vara), för jag hade ett missat samtal förut och såg att det kom från Årjängs kommun. Och de enda som skulle kunna ringa därifrån insåg jag snabbt var Årjängs eller Töcksfors skola. Nu när jag kom hem kollade jag mailen för att se om jag fått något nytt mail (det var ett från Koppom, så det hörde ju inte till saken). Sen tog jag mod till mig och ringde upp numret, det var såklart Töcksfors skola och jag pratade med en lärarinna där. Så från dem får jag svar imorgon på mail eller telefon!
SEN tänkte jag "nu när jag ändå är igång..." så ringer jag Centralskolan i hopp om att få svar. TROR NI INTE JAG FICK DET DÅ? Jo, så nu har jag pratat med rektorn där, honom skulle jag ringa tillbaka till om två veckor, för de hade inte mötte förrän nästa torsdag. Men jaja, så nu har jag fått svar från alla mina skolor iallafall. Skönt. Imorgon får vi boka bussar och sådär tror jag nästan.

Nu inväntar jag Matilda, hon kommer efter sin franskalektion och är här innan hon ska köra bil! Så jaa, nu går det i ett känns det som. Men det är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela