Malin

En blogg om mig

4 april 2011

Publicerad 2011-04-04 15:50:49 i allmänt,

Usch, varför är jag så bitter hela tiden?

Hej!
Solen skiner och jag funderar på att gå en liten finpromenad, bara gå runt i solen och njuta till fullo!

Skolan idag var väl okej. Sjöng upp på gemensam sång och det gick bra, blev rätt starkt för mig faktiskt. Det slog nog lite slint idag, men jaja. Fick nog fram en känsla, iallafall hos mig själv.
Men ja, sen började bitterheten komma, eller inte förrän på ScMu'n, är alltid bitter på den lektionen. Hur ska jag klara av repdagar och repHELGER med detta? Jag kommer gå i taket.

Nu måste jag få i mig lite att äta, sen blir det nog en finpromenad, det spörs.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-04-04 17:44:24

Vi är bitterfittorna tror jag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-04 18:29:30

Du kanske är för mycket med Matilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela