Malin

En blogg om mig

30 april 2011

Publicerad 2011-04-30 07:22:27 i allmänt,

Godmorgon! Är uppe med tuppen idag inför flytten.

Först och främst så fyller Alen år idag, så grattis till honom!

Är uppe tidigt och ska börja plocka undan kläder och allt som finns kvar i rummet. Så idag blir den riktiga flyyen. Ska bli otroligt skönt och roligt. Men jag blev lite sentimental när jag vaknade och insåg att "detta var sista natten i en lägenhet jag bott i, i nästan elva år" Men ja, det kanske behövs flyttas också någon gång. Och jag tror att det kommer bli superbra på Parkgatan 13 (ja, nu kan alla stalka mig också)

Nej, nu ska jag hjälpa mamma med kaninerna, sen får jag börja göra mig i ordning!
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela