Malin

En blogg om mig

28 april 2011

Publicerad 2011-04-28 10:09:21 i allmänt,

Halloj!

Var nyss och kollade vad termometern visar, 10,2 grader, i skuggan, klockan tio på morgonen! Det är ju helt fantastiskt. Och detta ska jag fira med Spinning Distans 45 klockan tolv, följt av fusksolning med mamma. Äsch, det blir nog balkongen efter att jag kommit hem ändå. Funderar till och med på om jag ska sätta mig ute med frukosten nu.

Annars måste jag bli klar i mitt rum med nedpackning av allt utom kläder, de slänger vi bara ner i en sopsäck imorgon efter halv två när vi får nyckeln. Det ska bli så himla spännande, och så himla roligt! Jag vill verkligen inte flytta ifrån här vi bor nu, men jag har kommit över det på något sätt. Och efter vi var och kollade på den andra lägenheten i onsdags och fick se alla snygga tapeter så kändes det ändå helt okej att flytta dit! Så nu är det bara själva flyttandet av allt kvar. Ska bli med mamma direkt dit imorgon när vi får nyckeln och ta kort på rummen mer på riktigt innan vi flyttar in alla saker. Jag lovar att om flytten kommer ni bli uppdaterade ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela