Malin

En blogg om mig

27 april 2011

Publicerad 2011-04-27 09:09:04 i allmänt,

Hej!

Idag skiner solen vilket innebär en heldag på balkongen med böcker om allt möjligt. Eller mest om undervattensbåtar eller regler i trafiken. Jag tror ni förstår vad jag menar.

Annars idag står Spinning Terräng på schemat. Dock vet jag inte om jag ska boka in mig på Distans 75 istället. Jag har lite beslutsångest. Det lutar mest åt terrängen. Ska höra med Matilda om hon ska dit. Ska bli skönt att träna, gjorde ju inte det igår eftersom jag inte ville gå på något pass när Jamen var inställd. Så jag var hemma och läste om trafikskyltar istället, göttä.

Nu ska jag ta mig frukost och sätta mig i våran provisoriska soffgrupp (som består av två fåtöljer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela