Malin

En blogg om mig

18 april 2011

Publicerad 2011-04-18 16:44:29 i allmänt,

Hej!
Skolan idag har vart bra. Det har varit så himla fint väder att jag velat ha varenda lektion utomhus!

Men idag är jag glad. Över många anledningar tror jag. Dels att jag har så fina vänner, dels att alla verkade glada på ScMu'n och sånt! Sen är det en grej som är lite preskriberad, men det kommer tids nog! Plus att jag får åka till pappa lite över påsk, skönt att man kan slänga in lite extra dagar när det blir en utebliven helg!

Jag vill att det ska vara onsdag så att världens bästa Edith fyller år, då ska vi fira henne lite smått på kvällen. Kommer bli awesome!


Sitter vid Jonnas dator, och den har ju kraschat. Så finns inte så många bilder. Men hon har lagt in bilder från när vi rensade igår. Här hade hon hittat några pappersdrakar eller något liknande. UNDERBARA, men slängda nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela