Malin

En blogg om mig

17 april 2011

Publicerad 2011-04-17 10:12:23 i allmänt,

Godmorgon!

Igår var en supermegaawesome dag och kväll! Jag började dagen med att repa låtar till turnén, det gick väl bra. Jobbigt att sjunga med sån kraft klockan nio på morgonen. Men det funkade bra ändå och vi repade de låtar som vi skulle. Sen gick jag, mamma och Jonna en promenad på en och en halv timma. Så vi gick nog drygt en mil iallafall. Superskönt och supervarmt var det!

Sen gjorde jag mig i ordning och städade på rummet. Sen kom Matilda och vi gick tillsammans ner på affären. Sen gick vi upp och inväntade de andra. När de kom så började vi göra mat direkt. Kyckling, egengjorda klyftpotatis, tsatziki och sallad. Det var supergott och alla blev mätta. Efter det spelade vi spel. Sen kom Kicki också. Någongång vid tio (eller om klockan var halv tio) så gick vi till Dottevik, Ida blev inte med tyvärr. Men där hade vi jätteroligt och jag kom hem med Jonna runt tre.

Så idag ska vi till Tes och Alen, ska bli sjuhimmelens roligt! Känns som jag inte sett dem på flera år, men det kanske bara har gått två veckor. Menmen, det är alltid kul att träffa dem!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela