Malin

En blogg om mig

11 april 2011

Publicerad 2011-04-11 17:07:55 i allmänt,

Hej!

Idag har solen värmt så himla mycket. Har gått utan vårjackan tillochmed. Så himla underbart!

Skolan har gått bra. Det var som en fin Thea sa "jag tror att alla är på bra humör idag", och jag tror verkligen det stämde! På ScMu'n (som annars brukar vara rätt tjafsig) så höll alla med och vi var relativt effektiva och jobbade på! Nu är det inte alls jättelänge kvar tills det smäller, ska bli så otroligt kul och jag får se till att ladda kameran och ta himmelskt många bilder!

Jag ska snart gå och dö. Vi får väl se om jag kommer tillbaka.

Fick linnet från hm idag också, det är lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela