Malin

En blogg om mig

1 april 2011

Publicerad 2011-04-01 17:42:36 i allmänt,

Hej!
Någon som blivit lurad idag? Inte jag, än så länge *peppar, peppar*

Om man vill veta hur det känns att vara mör i benen är det bara att gå på BodyPump. Det var ett himla roligt pass, men uj så mör jag är. Det är nästan så att jag inte orkar stå. Men så kanske det ska va? Då märks det ju att man tagit i iallafall. Och jag älskar att ta i, fullkomligt älskar det!

Min och Matildas lektion gick bra iallafall. Tror att alla uppskattade och tyckte att det var roligt. Sen skrev vi rapporten direkt, så nu har vi inget med lektionen kvar, förutom att Johan ska prata lite om hur det gick och sådär. Men skönt att ha det avklarat och känna att det gick bra.

Nu ska jag plocka på mitt rum, plus packa till pappa. Innan jag och mamma åker och köper godis. Sen blir det studentkonsert och direkt efter åker jag hem till pappa! Imorgon kommer troligen Tes och Alen så då blir det plump! Ska bli riktigt kul.

Ha en bra fredag!


(gammal bild från nian)
OCH BTW! Fick hem klänningen från Halens idag, har inte hunnit prova än. Men de tkommer väl en bild på den tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela