Malin

En blogg om mig

Träningsvärk till tusen

Publicerad 2010-09-07 21:26:38 i allmänt,

Jag hatar det, träningsvärk alltså! Förstår inte vad det ska vara bra för. Okej, kom på en sak: Man vet iallafall att man HAR tränat. Men ingen annan anledning. Det hemskaste är att ha ont i låren och man sitter i soffan och ska ta sig upp.. Det är ett himla liv då, bara värker hela tiden.

Micke, Bengt och Stefan skrattade åt mig på träningen förut. Taskiga människor jag har att göra med där! Haha, men galet roliga är dom också! Menmen, barnen skrattade väl lite åt mig också. Sen tyckte alla att jag såg otroligt trött ut. Stefan trodde jag var skoltrött, sen kom det ju fram att jag hade träningsvärk sen igår. Då tyckte Bengt att det var jättekul att trycka på låren och ryggen där det är som värst! Haha, så då fick man ju inte en lugn stund där inte!

Sen när barnen körde styrka sa Maja att jag såg trött ut. Måste ha varit något enormt stort fel på mig idag under träningen.


Fina tjejor på Arvikafestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela