Malin

En blogg om mig

Solif!

Publicerad 2010-09-20 22:54:00 i allmänt,

Ja, det var ju fotboll idag! Vi klädde ut oss till fullo! Fina frisyrer och 80-tals kläder! Vi körde iallafall! Dock var det ju inte så mycket så vi behövde inte skämma ut oss direkt! Och härligt var väl det! Annars hade jag nog inte vågat. Moha.

Men alla andra fick mig (efter jävligt mycket tjat, orkade inte höra mer på det) att stå i mål. Men jag sa "jag skyller på erom jag släpper in mål" och två mål släppte jag in. Sen började jag nästan gråta (ja, töntigt) för jag ville ju verkligen inte stå, vilket jag hade gjort helt klart! Så då bytte jag med Kicki. Men nu tänker jag inte stå mer på Solif iallafall! Ska "tvinga" de andra att stå i mål också! Som de gjorde med mig, så ska de få se hur kul det är...

Men vi förlorade med 3-0, på torsdag är det nya tag! Ska lägga upp bilder imorgon eller på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela